Actueel lesmateriaal communicatie, marketing en media
Beeldtaal - 3e volledig geactualiseerde editie
Over kijken, begrijpen en overtuigd worden
Deze nieuwe editie is nóg praktischer, volledig geactualiseerd en in een nieuwe vormgeving.
Beeldtaal belicht beeld vanuit de theorie én de praktijk; boordevol sprekende (voor)beelden.
Communicatiekaart van Nederland
De ontwikkelingen in media en communicatie van de afgelopen decennia in kaart gebracht
Beantwoordt vragen als: hoe hebben de verschillende media zich ontwikkeld en hoe ziet het huidige aanbod eruit? Hoe gebruiken mensen communicatiemiddelen en wat zijn de te verwachten ontwikkelingen?
Kernbegrippen van professionele communicatie
Het onmisbare fundament voor communicatie
Levert de theoretische en praktische basis voor een goede start in het communicatievak.
Inclusief extra studiemateriaal op bijbehorende website met video's, links, artikelen.
Het Strategisch Communicatie Frame (vierde druk)
Methode voor agile strategieontwikkeling
Wilt u zien hoe u een communicatiestrategie ontwikkelt met het frame?
Bekijk hier de tutorial van de auteur Betteke van Ruler
Must haves uit de reeks merk, reputatie en design
- Positioneren, Stappenplan voor een scherpe positionering
- Mind the Gap, Stappenplan identiteit en imago
- Merkcultuur, Stappenplan verbinden van mensen en merken